VELUX ACTIVE s podporo sistema NETATMO 

Najbolj pogosta vprašanja

Nastavitve samodejnega upravljanja lahko kadar koli spremenite. Če želite spremeniti nastavitve, odprite aplikacijo in poiščite: "Nastavitve> Urnik in avtomatizacija" in vnesite želene nastavitve za vsak prostor posebej.
Sistem VELUX ACTIVE ima omejitev 5 stikal za odhod na gateway.
Če je potrebnih več kot 5 stikal, morate svojo hišo razdeliti na dva dela in za vsak del uporabiti en gateway.
PGateway namestite v sredino vašega doma, da zagotovite stabilno brezžično povezavo z vsemi izdelki VELUX in usmerjevalnikom za Wi-Fi. Moč signala Wi-Fi je mogoče prikazati na naslednji način: v aplikaciji VELUX odprite "Nastavitve > Upravljanje doma". Ko določite optimalen položaj, lahko gateway namestite na steno s stenskim nosilcem.

Če želite uporabljati sistem VELUX ACTIVE, z namenom boljše kakovosti zraka v prostoru, vendar nimate daljinskih strešnih oken, lahko strešna okna z ročnim upravljanjem nadgradite s solarnim kompletom za upravljanje.  Za več informacij o dodatkih za daljinsko upravljanje nas pokličite na 01 724 6868 ali nas obiščite v Trzinu.

 

Če želite gateway povezati z novo dostopno točko Wi-Fi (usmerjevalnik), odprite aplikacijo in izberite: "Nastavitve > Upravljanje doma > Gateway > Nastavitve Wi-Fi". Zdaj boste prejeli navodila za ponoven vnos identifikacijske kode vaše dostopne točke Wi-Fi.

Če želite zagotoviti najboljše pogoje za natančne meritve, senzor namestite v skladu z naslednjimi smernicami:
  – Senzor namestite na steno v primerni višini, da ga boste lahko dosegli (90–170 cm).
  – Senzorja ne namestite na notranjo stran zunanje stene.
  – Senzorja ne namestite na neposredno sončno svetlobo.
  – Senzorja ne namestite nad grelni element ali radiator.
  – Senzorja ne namestite za zaveso, pohištvo ali druge ovire.

Gumb za zaklepanje in stikalo za odhod se uporabljata za to, da sistem VELUX ACTIVE nastavite v varni način, ko vas ni doma. Vaša okna so nato omejena na prezračevanje samo skozi lopute/brez odpiranja (okna brez lopute). Če pritisnete "Zaprt zaklep", nastavite varni način (ni me doma). Če pritisnete "Odprt zaklep", nastavite nezavarovani način (sem doma).

Dodatno lahko v nastavitvah določite, da pri zaklepanju oken sistem avtomatsko spusti tudi zunanja senčila.

Opomba: nastavljanje stanj v aplikaciji je enako pritisku stikala za odhod.

Če je vaš gateway že nameščen, lahko naslov MAC najdete v aplikaciji . Odprite: Nastavitve > Upravljanje doma > Gateway > Naslov MAC in poiščite 12-mestno kodo: "70: ee: 50: xx: xx: xx".
Če niste namestili gateway, lahko naslov MAC najdete natisnjen na hrbtni strani gateway. Poiščite 7-mestno kodo v obliki zapisa "g: xx: xx: xx" (zadnji del serijske številke gateway, ki je v tretji vrstici).
Z aplikacijo ali daljinskim upravljalnikom lahko okno ali izdelek za zaščito pred soncem VELUX premaknete v želeni položaj. V aplikaciji izberite prostor in se pomikajte navzdol, dokler ne vidite izdelka, ki ga želite upravljati. Nastavite drsnik v želeni položaj. Spustite ga, da se začne izdelek premikati. Premikanje lahko vedno ustavite tako, da pritisnete gumb za zaustavitev.

Opomba: Hitro upravljanje je mogoče s pritiskom na ikone izdelka na obeh straneh drsnika - izdelek se nato premakne neposredno v končni položaj.

Če želite rešitvi VELUX ACTIVE dodati še en senzor, odprite aplikacijo in izberite: "Nastavitve > Namestitev novih izdelkov > Namestitev dodatnega stikala" ter sledite navodilom.

Navodila za namestitev


Tehnične specifikacije

OBLIKA
Gateway: 94,1 x 94,1 x 28,6 mm 
Senzor: 116,3 x 80,3 x 18,3 mm
Stikalo za odhod: 80,2 x 80,2 x 14,3 mm

MERITVE SENZORJEV
Temperatura: od 5 °C to 45 °C, natančnost: +- 0.3 °C.
Vlažnost: od from 0 to 100 %, natančnost: +- 3 %. 
C0merilo: od 0 to 5000 ppm, natančnost: +- 50 ppm or +- 5 %

POGON
Gateway: električni priključek
Senzor: 3x AA baterije
Stikalo za odhod: 2x AA baterije

ZAHTEVANA OPREMA
Varna internetna povezava, javni dostopi niso podprti.
Avtomatsko delovanje in upravljanje preko stenskih stikal bo delovalo tudi brez internetne povezave. Za upravljanje preko mobilne aplikacije pa je povezava nujna.

BREZPLAČNA APLIKACIJA
Brez stroškov naročnine
Na voljo v App Store / Google Play

POVEZLJIVOST
Med paketom gateway in internetom: Wi-Fi 802.11 b/g/n (2.4GHz) 
Odprto/WEP/WPA/WPA2-osebno (TKIP in AES) 
Med gateway in strešnimi okni, senčili in roletami: io-Homecontrol® 868Hz (EU) 2,4GHz (US) 
Med gateway in senzorji ter stikali za odhod: radijski dolgi valovi 868 MHz (EU) 922 MHz (US) 921 MHz (Jap) 

VSEBINA
• 1x navodila za vgradnjo
• 1x gateway
• 1x senzor notranejga zraka
• 1x stikalo za odhod
• kabel za priključitev
• baterije (2 x AAA and 3 x AA) 
• 5x vijak in 5x zidni vložek
• 2x dvostransko lepilo

KOMPATIBILNOST
iOS 9,0 ali kasnejše verzije 
Android 5.0 ali kasnejše verzije

Združljivost

Aplikacija za sistem iOS 9.0 ali novejšo različico je na voljo v trgovini Apple App Store, aplikacija za sistem Android 5.0 ali novejšo različico pa v trgovini Google Play. Aplikacija se uporablja za VELUX App Control in VELUX ACTIVE with NETATMO.
V en gateway lahko povežete do 15 uporabnikov.
Z aplikacijo lahko upravljate do 5 različnih domov.
VELUX ACTIVE with NETATMO in VELUX App Control zahtevata zasebno omrežje Wi-Fi. Ni ju mogoče konfigurirati prek javne dostopne točke ali omrežja podjetja. Potrebujete povezavo Wi-Fi s hitrostjo 2,4 GHz (802.11 b/g/n) z nastavitvijo za zaščito brezžičnega omrežja WPA ali WPA2-Personal.
Z VELUX ACTIVE in VELUX App Control je mogoče upravljati do 200 izdelkov. Sistem Apple HomeKit podpira do največ 100 izdelkov.

Če želite uporabljati sistem VELUX ACTIVE, z namenom boljše kakovosti zraka v prostoru, vendar nimate daljinskih strešnih oken, lahko strešna okna z ročnim upravljanjem nadgradite s solarnim kompletom za upravljanje.  Za več informacij o dodatkih za daljinsko upravljanje nas pokličite na 01 724 6868 ali nas obiščite v Trzinu.

 

Enemu gatewayu VELUX ACTIVE lahko dodate do 10 senzorjev za kakovost zraka. Če je potrebnih več kot 10 senzorjev, morate svojo hišo razdeliti na dva dela in za vsak del uporabiti en gateway.
Sistem VELUX ACTIVE ima omejitev 5 stikal za odhod na gateway.
Če je potrebnih več kot 5 stikal, morate svojo hišo razdeliti na dva dela in za vsak del uporabiti en gateway.

Namestitev

VELUX ACTIVE with NETATMO in VELUX App Control lahko izdelke VELUX (in izbrane izdelke Somfy) najdeta samo z uporabo protokola brezžične komunikacije io-homecontrol.
Fasadna senčila niso združljiva.

POMEMBNO: Pred začetkom namestitve se prepričajte, da je daljinski upravljalnik ali stensko stikalo VELUX pravilno seznanjeno z izdelkom in popolnoma funkcionalno. NE ponastavite gateway, če niste preverili vseh spodnjih korakov:

Uporaba daljinskega upravljalnika z zaslonom in povratnimi informacijami (dvosmerno):
1. Preverite, ali je vse izdelke, ki jih pozna daljinski upravljalnik, mogoče upravljati z mesta, kjer je nameščen gateway.
- Če prejmete povratno informacijo "ni stika", se poskusite približati izdelku in poskusite znova - po uspešnem poskusu prestavite gateway na to mesto.
- Če prejmete "napačna varnostna koda", preverite navodila daljinskega upravljalnika in poiščite, kako dobiti novo in veljavno varnostno kodo.
2. Preverite, ali imate "glavni" nadzor nad celotnim domom ali posameznim prostorom.
- Če imate "glavni nadzor", ga vedno uporabite pri registraciji izdelka.
- Če imate nadzor posameznih prostorov, začnite v aplikacijo dodajati izdelke prvega daljinskega upravljalnika in nastavitev dokončajte samo s temi izdelki. Za dodajanje preostalih izdelkov pojdite na: Nastavitve> Namestitev novih izdelkov> Namestitev novega okna> Naprej in sledite navodilom v aplikaciji. Opomba: Navodila za daljinsko upravljanje se nekoliko razlikujejo, saj med postopkom sedaj poravnavate varnostne kode.
3. Preverite, ali ste v aplikaciji izbrali pravilno možnost nadzora (enosmerne kontrolne enote najdete s pritiskom na gumb "Nimam teh daljinskih upravljalnikov").
4. Poskusite zapreti aplikacijo in jo znova odpreti, da preverite možno nedokončano namestitev. V tem primeru dokončajte namestitev.

Uporaba stenskega stikala brez povratnih informacij (enosmerno) ALI kombinacija nadzora daljinskih upravljalnikov? (enosmerni in dvosmerni enosmerni in dvosmerni):
1. Preverite, ali je z vašimi izdelki seznanjen dvosmerni daljinski upravljalnik. V tem primeru to uporabite pri dodajanju izdelkov v gateway (glejte zgoraj).
2. Preverite, ali je vse izdelke, ki jih pozna stensko stikalo, mogoče upravljati z mesta, kjer je nameščen gateway. Če ne morete upravljati izdelkov, se poskusite približati izdelku in poskusite znova - po uspešnem poskusu prestavite gateway na to mesto. V nasprotnem primeru preverite navodila daljinskega upravljalnika za seznanitev stenskega stikala z izdelkom.
3. Ko pritisnete gumb zobnika (na starejših daljinskih upravljalnikih pritisnite tipko reset) na stenskem stikalu, preverite, ali se izdelek premika naprej in nazaj, kar pomeni, da je pripravljen za registracijo. Če se izdelek ne premika, poskusite še enkrat pritisniti gumb zobnika (na starejših daljinskih upravljalnikih pritisnite tipko reset) na stenskem stikalu.
4. Preverite, če ste v aplikaciji izbrali pravilno možnost nadzora (enosmerne kontrolne enote najdete s pritiskom na gumb "Nimam teh daljinskih upravljalnikov").
5. Poskusite zapreti aplikacijo in jo znova odpreti, da preverite možno nedokončano namestitev. V tem primeru dokončajte namestitev.

Če z zgornjimi koraki ne rešite težave, boste žal morali tovarniško ponastaviti izdelke VELUX, ki jih gateway ne najde. Upoštevajte, da je za ponastavitev na tovarniške nastavitve potreben fizičen dostop do izdelka.
Po ponastavitvi izdelka noben od vaših prejšnjih upravljalnikov za ta izdelek ne deluje več. Posledično morate svoj upravljalnik še enkrat seznaniti z izdelkom - glejte navodila za okno/dodatno opremo o tem, kako ponastavite izdelek in nato seznanite upravljalnik.
Če je vaš gateway že nameščen, lahko naslov MAC najdete v aplikaciji . Odprite: Nastavitve > Upravljanje doma > Gateway > Naslov MAC in poiščite 12-mestno kodo: "70: ee: 50: xx: xx: xx".
Če niste namestili gateway, lahko naslov MAC najdete natisnjen na hrbtni strani gateway. Poiščite 7-mestno kodo v obliki zapisa "g: xx: xx: xx" (zadnji del serijske številke gateway, ki je v tretji vrstici).
Za naprave iOS (Apple) odprite trgovino Apple App Store, za naprave Android pa Google Play. Poiščite VELUX ACTIVE with NETATMO in prenesite aplikacijo. Ta aplikacija se uporablja tako za VELUX ACTIVE kot VELUX App Control.
Da, je mogoče, vendar vam priporočamo, da v vsakem prostoru namestite senzor in tako pridobite najboljšo učinkovitost sistema za kakovost notranjega zraka VELUX ACTIVE. Med nameščanjem lahko preskočite prijavo senzorjev: ko prek aplikacije prejmete zahtevo za vstavitev baterij v stikala, izberite "Opravljeno" in nato na naslednjem zaslonu pritisnite "Vsa moja stikala so tukaj", ko je iskanje zaključeno.
Novega uporabnika je v obstoječo rešitev VELUX ACTIVE ali VELUX App Control mogoče dodati na dva načina:
1. Novi uporabnik prejme podatke o e-poštnem naslovu in geslu za račun ter se enostavno prijavi v isti račun kot obstoječi uporabnik.
2. Obstoječi uporabnik lahko povabi novega uporabnika in mu dodeli dostop. To naredi tako, da v aplikaciji odpre: "Nastavitve > Upravljanje gosta > Povabi uporabnika".

Opomba: Da se ohrani varnost VELUX ACTIVE in VELUX App Control, mora novi uporabnik pridobiti ključ za preverjanje pristnosti z gateway, da prejme poln dostop (pritisnite na rdečo opozorilno vrstico na zaslonu prostora in sledite navodilom v aplikaciji).
Aplikacijo lahko prenesete v svojo novo napravo in se prijavite z obstoječim računom.

Opomba: Da se ohrani varnost VELUX ACTIVE in VELUX App Control, mora novi uporabnik pridobiti ključ za preverjanje pristnosti z gateway, da prejme poln dostop (pritisnite na rdečo opozorilno vrstico na zaslonu prostora in sledite navodilom v aplikaciji).
Da, dostop do VELUX ACTIVE in VELUX App Control je mogoč s katero koli mobilno napravo – Apple ali Android.
Poleg priključka za napajalni kabel na prehodu bi morali videti belo lučko LED. Preverite, ali je električni priključni kabel priključen na gateway in ali je omrežno stikalo vklopljeno. Če je že povezan, izklopite gateway za 10 sekund in ga znova priključite.
PGateway namestite v sredino vašega doma, da zagotovite stabilno brezžično povezavo z vsemi izdelki VELUX in usmerjevalnikom za Wi-Fi. Moč signala Wi-Fi je mogoče prikazati na naslednji način: v aplikaciji VELUX odprite "Nastavitve > Upravljanje doma". Ko določite optimalen položaj, lahko gateway namestite na steno s stenskim nosilcem.
Pri menjanju gatewaya ga morate na novo namestiti. Prenos podatkov od enega gatewaya do drugega iz varnostnih razlogov ni mogoč, vendar lahko svoj obstoječi račun VELUX ohranite za novi gateway.
Če želite povezati VELUX ACTIVE ali VELUX App Control, potrebujete omrežje Wi-Fi 2,4 GHz (b/g/n). Če uporabljate dvopasovni usmerjevalnik Wi-Fi, morate zagotoviti, da imata omrežji 2,4 GHz in 5 GHz posamezna imena (SSID). Če uporabljate ojačevalne enote, naprave za razširitev ali ojačevalnike Wi-Fi, zagotovite, da ima vsaka dostopna točka tudi edinstveno ime (SSID).
Sprejeta omrežna varnost je lahko odprta, WEP, WPA ali WPA2-Personal (TKIP in AES).

Nezdružljiva omrežja Wi-Fi so:
- Javna in poslovna omrežja s filtriranjem vrat.
- Omrežja, ki uporabljajo samo pas 5 GHz.
- Omrežja za portalom za preverjanje pristnosti.

Pred namestitvijo se prepričajte, da je vaš pametni telefon pravilno povezan z delujočim omrežjem Wi-Fi.
Nato sledite tem korakom:

1. Znova zaženite usmerjevalnik Wi-Fi in pametni telefon.
2. Preverite, da je gateway priključen na napajanje (poleg električnega priključnega kabla sveti bela lučka LED).
3. Če imate v svojem omrežju ojačevalnike/ojačevalne enote Wi-Fi, preverite, da se gateway povezuje z dostopno točko z najmočnejšim signalom in da ima dostopna točka edinstveno ime (SSID).

Če z zgornjimi koraki ne rešite težave preverite, ali lahko vaš gateway VELUX povežete prek dostopne točke, ki jo zagotavlja drug telefon, povezan z mobilnim podatkovnim omrežjem 4G. Če je povezava dostopne točke mogoča, preverite nastavitve usmerjevalnika, tako da se povežete s stranjo za konfiguracijo usmerjevalnika (glejte uporabniški priročnik vašega usmerjevalnika).

- Posodobite usmerjevalnik na najnovejšo različico vdelane programske opreme.
- Določite preprostejše geslo za Wi-Fi brez posebnih znakov.
- Prepričajte se, da usmerjevalnik nima omogočenega filtriranja MAC (ali zagotovite, da je gateway na belem seznamu).
- Zagotovite, da so omejitve dostopa (starševski nadzor itd.) onemogočene.
- Preverite, ali ima usmerjevalnik funkcijo spanja. V tem primeru to funkcijo onemogočite (izogibajte se pogostim odklopom/ponovni povezavi z usmerjevalnikom, da zagotovite stabilno delovanje gateway).
- Onemogočite omejitev kanalov Wi-Fi (omogočite samodejno izbiro) ali izberite kanale 1, 6 ali 11.
- Preverite, ali je omogočen tudi pas 2,4 GHz, če je usmerjevalnik dvopasovni (VELUX ACTIVE with NETATMO in VELUX App Control se lahko povežeta samo z omrežji 2,4 GHz). Poskusite tudi onemogočiti pas 5 GHz.
- Preverite, ali je UPnP omogočen (priporočljivo).
- Prepričajte se, da oddajanje med omrežji LAN in WLAN ni blokirano.
- Poskusite zamenjati trenutne strežnike DNS s strežniki Google (primarni: 8.8.8.8/sekundarni: 8.8.4.4).
- Preverite, ali ima usmerjevalnik filter za požarni zid/vrata. V tem primeru odprite vrata 25050 (TCP).
- Gateway dodelite statični IP z naslovom MAC.
Če želite izboljšati signal omrežja Wi-Fi med routerjem in gatewayem, lahko gateway in router premaknete bliže drug drugemu. Omrežju Wi-Fi lahko dodate tudi napravo za razširitev brezžičnega dosega.
Če želite gateway povezati z novo dostopno točko Wi-Fi (usmerjevalnik), odprite aplikacijo in izberite: "Nastavitve > Upravljanje doma > Gateway > Nastavitve Wi-Fi". Zdaj boste prejeli navodila za ponoven vnos identifikacijske kode vaše dostopne točke Wi-Fi.

Odstranite baterije, pritisnite kateri koli gumb na daljinskem upravljalniku in znova vstavite baterije. Na sprednji strani daljinskega upravljalnika bi morala utripati zelena lučka, ki nakazuje, da upravljalnik ustrezno deluje. Če lučka ne utripa ali slabo/medlo sveti, vstavite nove baterije.
 
Če imate težave s povezavo, med postopkom zaznavanja senzor/stikalo namestite bliže gatewayu (20–50 cm).

Če želite zagotoviti najboljše pogoje za natančne meritve, senzor namestite v skladu z naslednjimi smernicami:
  – Senzor namestite na steno v primerni višini, da ga boste lahko dosegli (90–170 cm).
  – Senzorja ne namestite na notranjo stran zunanje stene.
  – Senzorja ne namestite na neposredno sončno svetlobo.
  – Senzorja ne namestite nad grelni element ali radiator.
  – Senzorja ne namestite za zaveso, pohištvo ali druge ovire.

Stikalo za odhod namestite v dosegu, v primerni višini (90–120 cm), poleg glavnega vhoda. Stikalo za odhod lahko namestite poleg vsakega vhoda v vaš dom.
Največje območje delovanja med senzorjem/stikalom za odhod in gatewayem je 300 m na prostem ali pribl. 30 m v prostoru (vključno s stenami in stropi).
Gateway in stikala pomaknite bližje skupaj, da izboljšate moč brezžičnega signala. Ni mogoče uporabiti naprave za razširitev brezžičnega dosega.
Vaše stikalo senzorja je predhodno nastavljeno na privzeto upravljanje vseh oken v prostoru. Če v prostoru ni električnih oken, se upravlja vsa zunanja zaščita pred soncem. Če zunanja zaščita pred soncem ni nameščena, se upravljajo vsa notranja senčila. To privzeto nastavitev lahko uredite v aplikaciji tako, da odprete: "Nastavitve > Upravljanje doma > Prostor > Stikalo senzorja > Upravljani sprožilci". Stikalo senzorja lahko upravlja le izdelke v istem prostoru in le en izdelek naenkrat.

Če želite rešitvi VELUX ACTIVE dodati še en senzor, odprite aplikacijo in izberite: "Nastavitve > Namestitev novih izdelkov > Namestitev dodatnega stikala" ter sledite navodilom.

Če želite odstraniti senzor iz namestitve VELUX ACTIVE, odprite aplikacijo in izberite: "Nastavitve > Upravljanje doma > Prostor > Stikalo senzorja" ter pritisnite "Odstrani izdelek".
Če želite premakniti senzor iz enega prostora v drugega, odprite aplikacijo in izberite: "Nastavitve > Upravljanje doma > Prostor > Stikalo senzorja" ter pritisnite "Premakni izdelek".
 Priporočamo vam, da senzor namestite v vsakem prostoru, saj boste na ta način zagotovili optimalen samodejni nadzor nad izdelki ter dosegli vse učinkovitosti sistema VELUX ACTIVE.
Če želite rešitvi VELUX ACTIVE dodati še eno stikalo za odhod, odprite aplikacijo in izberite: "Nastavitve > Namestitev novih izdelkov > Namestitev novega stikala" ter sledite navodilom.
Največje območje delovanja med izdelkom VELUX in gatewayem je 300 m na prostem ali pribl. 30 m v prostoru (vključno s stenami in stropi). To območje lahko podvojite (60 m v prostoru) tako, da dodate napravo za razširitev dosega io-homecontrol (KLF).
Ne. Identiteto vaših oken in izdelkov za zaščito pred soncem enostavno kopirajte z enega (ali več) obstoječih daljinskih upravljalnikov v gateway. Vsi obstoječi daljinski upravljalniki bodo ostali nespremenjeni.
Če ste skupaj z oknom ali izdelkom za zaščito pred soncem prejeli stensko stikalo (lokalni upravljalnik), ga morate vedno najprej seznaniti s tem stikalom. Sledite navodilom, priloženim stenskemu stikalu.

Če imate upravljalno tablico VELUX (KLR 200) ali daljinski upravljalnik VELUX z zaslonom (KLR 100), tudi temu daljinskemu upravljalniku dodajte okno ali izdelek za zaščito pred soncem. Sledite navodilom, priloženim daljinskemu upravljalniku.

Opomba: Če boste vse izdelke zbrali v en daljinski upravljalnik, boste lažje kopirali izdelke VELUX v gateway VELUX.
Če želite namestitvi VELUX ACTIVE with NETATMO ali VELUX App Control dodati novo okno ali izdelek za zaščito pred soncem, odprite aplikacijo in izberite: "Nastavitve > Namestitev novih izdelkov > Namestitev novega okna" ter sledite navodilom.

Opomba: preden v VELUX ACTIVE with NETATMO ali VELUX App Control dodate nov izdelek, ga morate seznaniti z daljinskim upravljalnikom VELUX.
Vdelana programska oprema za gateway VELUX ACTIVE se samodejno posodobi, ko izidejo nove funkcije in odprave napak. Prepričajte se, da je vedno vklopljen in povezan z internetom.

Uporaba aplikacije

VELUX App Control in VELUX ACTIVE with NETATMO sta pametna izdelka za dom, s katerima lahko s pametnim telefonom upravljate okna in dodatke VELUX. Razlika med obema izdelkoma je naslednja: 

VELUX ACTIVE with NETATMO: S tem izdelkom lahko upravljate svoj dom z aplikacijo. Izdelke VELUX lahko ročno upravljate na poljubnem mestu, prav tako pa lahko ustvarite redne avtomatizacije glede na vaše osebne nastavitve, na primer kolikokrat na dan želite prezračiti sobo. Poleg tega lahko ustvarite pametne avtomatizacije glede na vašo notranjo klimo. Senzor notranje klime, vključen v vaš začetni paket VELUX ACTIVE, zazna notranjo temperaturo, vlažnost in raven CO2 v vašem domu. Če so odčitki zunaj želenega območja, VELUX ACTIVE samodejno zagotavlja prezračevanje in zaščito pred soncem in v vašem domu vedno ohranja zdravo notranjo klimo. 

VELUX App Control: S tem izdelkom lahko prav tako upravljate svoj dom z aplikacijo. Izdelke VELUX lahko ročno upravljate na poljubnem mestu, prav tako pa lahko ustvarite redne avtomatizacije glede na vaše osebne nastavitve, na primer kolikokrat na dan želite prezračiti sobo. Ker pri nakupu VELUX App Control senzor notranje klime ni vključen, NE morete izvesti nobene pametne avtomatizacije. Vendar lahko vedno dodate senzorje v aplikacijo VELUX App Control in jo s tem nadgradite na izdelek VELUX ACTIVE. 

Oba izdelka upravljate z isto aplikacijo "VELUX ACTIVE with NETATMO" v vaši trgovini z aplikacijami. 
Rdeča pika ob ikoni za nastavitve pomeni, da so na voljo novice o VELUX ACTIVE with NETATMO ali VELUX App Control. O novih funkcijah ali izboljšavah, ki so dodane v vašo aplikacijo, lahko izveste tako, da odprete območje z nastavitvami in poiščete: Novosti. Ko ste prebrali te informacije, pika izgine, dokler ne prispejo nove.
Za ogled pogojev uporabe VELUX ACTIVE in VELUX App Control kliknite tukaj
tukaj

Stopnja kakovosti zraka v vašem domu je ves čas prikazana v aplikaciji VELUX ACTIVE. Ko odprete stran prostora (upravljanje izdelkov), si lahko ogledate vrednosti temperature, vlage in CO2, ki jih meri senzor v tem prostoru.

Odprite stran prostora za prikaz vrednosti temperature, vlage in CO2 v določenem prostoru. Zamenjajte prostore, da vidite vrednosti v drugem prostoru.
V skladu s standardi Svetovne zdravstvene organizacije (WHO) ustrezna vrednost notranje temperature znaša med 17° C in 26° C. S tem se lahko prepreči kondenzacija, nastajanje plesni ali dehidracija oseb v prostoru.
Če želite kot temperaturno enoto izbrati enoto Celzij ali Fahrenheit, odprite aplikacijo in izberite: "Nastavitve > Moj račun > Merske enote" ter izberite želeno enoto.
V skladu s standardi Svetovne zdravstvene organizacije (WHO) ustrezna vrednost notranje vlage (količina vodnih hlapov v zraku) znaša med 40 % in 60 %.
V skladu s standardi Svetovne zdravstvene organizacije (WHO) je ustrezna vrednost CO2 v prostoru nižja od 1150 ppm.
Če želite preveriti stanje napolnjenosti baterije ali moč signala stikala senzorja, odprite aplikacijo in izberite: "Nastavitve > Upravljanje doma > Prostor > Stikalo senzorja".
 
Če želite preveriti stanje napolnjenosti baterije ali moč signala stikala za odhod, odprite aplikacijo in izberite: "Nastavitve > Upravljanje doma > Stikalo za odhod".
 
Če želite preveriti moč signala Wi-Fi do gatewaya, odprite aplikacijo in izberite: "Nastavitve > Upravljanje doma > Gateway".
Če želite v aplikaciji prikazati še en dom, na začetnem zaslonu pritisnite na ime doma in izberite želeni dom.
Če ste pozabili svoje geslo za račun VELUX, na prijavnem zaslonu pritisnite "Ste pozabili svoje geslo"? in sledite navodilom v e-poštnem sporočilu. Če ne prejmete e-poštnega sporočila, preverite v mapi z nezaželeno pošto.
Lahko povabite novega uporabnika in z njim delite dostop tako, da odprete aplikacijo in izberete: "Nastavitve > Upravljanje gosta > Povabi uporabnika".
Ob izidu nove različice boste samodejno prejeli obvestilo. Če niste omogočili samodejnih posodobitev, odprite stran s prenosi in sprejmite posodobitev.
Z aplikacijo ali daljinskim upravljalnikom lahko okno ali izdelek za zaščito pred soncem VELUX premaknete v želeni položaj. V aplikaciji izberite prostor in se pomikajte navzdol, dokler ne vidite izdelka, ki ga želite upravljati. Nastavite drsnik v želeni položaj. Spustite ga, da se začne izdelek premikati. Premikanje lahko vedno ustavite tako, da pritisnete gumb za zaustavitev.

Opomba: Hitro upravljanje je mogoče s pritiskom na ikone izdelka na obeh straneh drsnika - izdelek se nato premakne neposredno v končni položaj.
Če želite izdelek zaustaviti med premikanjem, uporabite daljinski upravljalnik ali aplikacijo. V aplikaciji pritisnite gumb za zaustavitev na zaslonu za odpiranje ali zaslonu prostora.
Samodejno upravljanje lahko začasno zaustavite na dva načina:
– Izdelek ročno premaknite v nov položaj – prek aplikacije ali z daljinskim upravljalnikom VELUX. Na ta način boste prekinili povezavo med izdelkom in samodejnim upravljanjem do naslednjega samodejnega upravljanja.
- Uporabite upravljalni center zgoraj desno (3 pike) za "premor" samodejnega upravljanja za določeno sobo. Če želite znova aktivirati samodejno upravljanje, v upravljalnem centru izberite "Znova zaženi" ali samo počakajte, da se zažene naslednje samodejno upravljanje.

Če želite okno odpreti v varni položaj za prezračevanje, vnastavite drsnik na ikoni za zaklenjeno.

Opomba: ikona za zaklenjeno prezračevanje se ne bo prikazala, če vaše okno nima prezračevalne lopute.

Tudi dodatki, ki so nameščeni na oknu, bodo v aplikaciji združeni z oknom. Če želite najti določen izdelek, izberite prostor z oknom in podrsajte navzdol, dokler ne vidite okna ali senčila, ki ga želite upravljati.
V aplikaciji ni mogoče ustvariti skupin izdelkov.
Če želite upravljati vse izdelke iste vrste v prostoru, izberite zaslon prostora in možnost skupine pod vrednostmi senzorja. S spreminjanjem položaja drsnika zdaj upravljate vse izdelke te vrste. Za posamičen nadzor izberite možnost Naprava.

Lahko pa tudi upravljate vse izdelke iste vrste s senzorjem notranje klime v prostoru. Te skupine so vedno okna, zunanja senčila ali notranja senčila.
Za vse ukaze za upravljanje, poslane iz vaše aplikacije, je obvezna internetna povezava med vašo mobilno napravo in gateway-om. Če je ta komunikacijska povezava prekinjena, aplikacije ni mogoče uporabljati, dokler se povezava ponovno ne vzpostavi. Gateway bo še 2 dni zagotavljal samodejno upravljanje brez dostopa do interneta. Po tem času se bo ustavil, saj vremenski podatki niso bili posodobljeni.
Nastavitve samodejnega upravljanja lahko kadar koli spremenite. Če želite spremeniti nastavitve, odprite aplikacijo in poiščite: "Nastavitve> Urnik in avtomatizacija" in vnesite želene nastavitve za vsak prostor posebej.
Da, z aplikacijo je mogoče začasno izključiti zaščito dežnega senzorja. Ko prvič odprete okno, je omejena na prezračevalni položaj in prejmete obvestilo: "Dežuje". Če še enkrat odprete okno z drsnikom položaja, ga lahko odprete do 50 %. Po 15 minutah se okno ponovno samodejno zapre, kar zagotavlja popolno zaščito pred dežjem.

Opomba: za starejša motorizirana okna in za okna z ravno streho NI mogoče preglasiti zaščite dežnega senzorja.
Kadar koli lahko preimenujete dom, prostor ali izdelke. Če želite preimenovati svoj dom, odprite aplikacijo in izberite: "Nastavitve > Upravljanje doma > Ime hiše" ter vnesite želeno ime. Če želite preimenovati svoj prostor, odprite aplikacijo in izberite: "Nastavitve > Upravljanje doma > Prostor" ter vnesite želeno ime. Če želite preimenovati svoje izdelke, odprite aplikacijo in izberite: "Nastavitve > Upravljanje doma > Prostor > Izdelek" ter vnesite želeno ime.
 
Pomembno: pri poimenovanju prostorov in izdelkov pazite, da v imenu izdelka ne uporabite vrste prostora, saj lahko pride do zmede pri poimenovanju. Imena vrst prostorov (kopalnica, kuhinja itd.) uporabljajte za prostore, imena vrst izdelkov (okno, senčilo itd.) pa za izdelke. Tako boste zagotovili najboljšo integracijo z glasovnimi ukazi pomočnice Siri (Apple HomeKit). Če za pomočnico Siri uporabljate angleški jezik, boste najboljšo učinkovitost sistema dosegli tako, da prostore in izdelke poimenujete z angleškimi imeni/izrazi.
Aplikacija vas bo samodejno obvestila, ko bo treba zamenjati kateri koli senzor ali baterije stikala za odhod. Če želite odstraniti obvestila, lahko vsa obvestila sistema VELUX ACTIVE upravljate tako, da odprete aplikacijo in izberete: "Nastavitve > Obvestila".
Standardna obvestila sistema VELUX ACTIVE with NETATMO in VELUX App Control lahko upravljate tako, da odprete aplikacijo in izberete: "Nastavitve > Obvestila". Trenutno ni mogoče ustvariti novih obvestil v sistemu VELUX ACTIVE ali VELUX App Control.

Dva rdeča gumba na začetnem zaslonu, označena s soncem in luno, se uporabljata za hitro in enostavno upravljanje vaših izdelkov za zaščito pred soncem. Če pritisnete gumb s soncem, se vsi izdelki za zaščito pred soncem v vašem domu dvignejo (Dobro jutro). Če pritisnete gumb z luno, se vsi izdelki za zaščito pred soncem v vašem domu spustijo (Lahko noč).

Da, "zaklep" lahko spremenite tako, da se ob odhodu spustijo tudi vsi izdelki za zaščito pred soncem, ali spremenite scenarij "Lahko noč" tako, da se pri spuščanju zaščite pred soncem zaprejo tudi vsa okna. Če želite spremeniti scenarije, odprite aplikacijo in izberite: "Nastavitve > Hitri ukazi".

Gumb za zaklepanje in stikalo za odhod se uporabljata za to, da sistem VELUX ACTIVE nastavite v varni način, ko vas ni doma. Vaša okna so nato omejena na prezračevanje samo skozi lopute/brez odpiranja (okna brez lopute). Če pritisnete "Zaprt zaklep", nastavite varni način (ni me doma). Če pritisnete "Odprt zaklep", nastavite nezavarovani način (sem doma).

Dodatno lahko v nastavitvah določite, da pri zaklepanju oken sistem avtomatsko spusti tudi zunanja senčila.

Opomba: nastavljanje stanj v aplikaciji je enako pritisku stikala za odhod.

VELUX ACTIVE with NETATMO in VELUX App Control sta zaščitena tako, da nepooblaščeni uporabniki ne morejo odkleniti vašega doma. Za odklepanje je potrebno da pametni telefon pridobi ključ za preverjanje pristnosti od gateway-a. Uporabniki, ki nimajo te kode, ne morejo odkleniti doma v aplikaciji.

Kodo lahko pridobite na dva načina:
– Kodo samodejno pridobite med nameščanjem prehoda.
- Kodo pridobite s pritiskom na rdečo opozorilno vrstico z imenom "Zahtevano preverjanje pristnosti" in nato sledite navodilom.
(poskrbite, da sta pametni telefon in gateway v neposredni bližini (približno 20 cm) in sta oba povezana v isto omrežje Wi-Fi)

Varnostna koda se zaradi varnostnih razlogov shrani neposredno v pametni telefon. Če zamenjate pametni telefon ali napravo, ali če se odjavite iz računa, boste morali pridobiti novo kodo.

Opomba: svoj dom lahko vedno odklenete z odhodnim stikalom.
Sistem VELUX ACTIVE vas zazna kot pooblaščenega uporabnika in oceni, da je dom varno odkleniti, ko stensko stikalo odda ukaz za upravljanje.

Meritve in avtomatizacija

Algoritme sistema VELUX ACTIVE je mogoče prilagoditi vašim osebnim željam. Če želite povečati ali zmanjšati občutljivost parametrov notranje klime ali če želite določiti nedejavno obdobje, odprite aplikacijo in izberite: "Nastavitve > Upravljanje sistema Active".
S podatki o vremenu je mogoče prilagoditi, koliko časa in v kolikšni meri naj bo okno odprto med prezračevanjem, prav tako pa se z njimi lahko prepreči upravljanje okna, če ni mogoče izboljšati notranjega zraka. S podatki o vremenu je mogoče prilagoditi tudi izdelke za zaščito pred soncem, da se prepreči morebitno pregretje.
Ko je senzor notranjega zraka nameščen in algoritmi za upravljanje aktivirani v aplikaciji, bo sistem VELUX ACTIVE samodejno upravljal vsa strešna okna in vse izdelke za zaščito pred soncem v prostoru.
VELUX ACTIVE in VELUX App Control bosta še naprej delovala med izpadi interneta. Aplikacija uravnava notranjo klimo in zaščito pred soncem glede na zadnjo nastavljeno točko pred izpadom (način "ni me doma", ročno nastavljena točka itd.). Po dveh dneh se začasno zaustavi, ker vremenski podatki niso bili posodobljeni. Deluje samo zaščita pred soncem zjutraj in zvečer.

Vendar pa med izpadom ne boste mogli uporabljati aplikacije (tj. ni upravljanja izdelkov, ni odčitavanja parametrov notranje klime in ni spreminjanja nastavitev). Funkcije aplikacije se samodejno ponovno aktivirajo v vseh povezanih napravah, ko se internetna povezava ponovno vzpostavi. Ko je internetna povezava ponovno vzpostavljena, lahko traja nekaj minut, da se gateway ponovno poveže.

Med izpadom električne energije funkcije VELUX ACTIVE in VELUX App Control ne bodo na voljo. Vendar pa boste lahko z daljinskim upravljalnikom upravljali izdelke VELUX na solarni pogon. Ko se elektrika vrne, se bo gateway samodejno ponovno povezal z vašim usmerjevalnikom in strežniki v oblaku. To lahko traja nekaj minut.
Za zagotovitev popolne zaščite vašega doma bo gateway VELUX po izpadu elektrike samodejno preklopil v varni način (način "ni me doma"). Ta način oknom preprečuje odpiranje, če zlonamerna oseba povzroči izpad elektrike zunaj vašega doma.
Da, z aplikacijo lahko določite obdobje, po katerem se bo okno samodejno zaprlo (npr. časovno omejeno prezračevanje kopalnice). Če želite določiti obdobje, pritisnite ikono upravljalnega centra (3 pike) v zgornjem kotu zaslona prostora in nastavite časovnik. Ob poteku časovnika se okno samodejno zapre. Samodejno upravljanje se bo samodejno nadaljevalo na začetku naslednje AKTIVNE načrtovane avtomatizacije.
Obdobje, po katerem želite samodejno zapiranje, lahko prilagodite po svojih željah. Obdobje je privzeto nastavljeno na 15 minut, vendar ga lahko spremenite na katero koli vrednost med 5 in 60 minutami.
Ne. S sistemom VELUX ACTIVE ni mogoče določiti urnika za odpiranje in zapiranje oken in/ali izdelkov za zaščito pred soncem. Če uporabljate VELUX ACTIVE v iPhonu, lahko v aplikaciji Apple Home ustvarite urnik – oglejte si podporo za Apple HomeKit.
Da, sistem VELUX ACTIVE je mogoče onemogočiti ali zaustaviti, da preprečite samodejno upravljanje oken in izdelkov za zaščito pred soncem. Odprite aplikacijo in poiščite: "Nastavitve> Urnik in avtomatizacija", da izklopite samodejno upravljanje doma. Lahko pa tudi omogočite samodejno upravljanje v določenih prostorih, tako da odprete aplikacijo in poiščete: "Nastavitve > Razpored in avtomatizacija > Prostor > Parametri > Omogoči to avtomatizacijo".
Da, sistem VELUX ACTIVE with NETATMO in VELUX App Control je mogoče začasno onemogočiti v enem prostoru ali vseh prostorih, da preprečite samodejno upravljanje oken in izdelkov za zaščito pred soncem ponoči. Odprite aplikacijo in poiščite: "Nastavitve > Urnik in avtomatizacija > Prostor", da določite ure delovanja tega prostora (npr. od 8. do 21. ure). Ponovite ta korak za vsak prostor.
Da, sistem VELUX ACTIVE ali VELUX App Control je mogoče onemogočiti v enem prostoru, medtem ko je v drugem prostoru samodejno upravljanje še vedno vklopljeno. Odprite aplikacijo in izberite: "Nastavitve > Urnik in avtomatizacija", nato pa izberite prostor, v katerem želite omogočiti sistem VELUX ACTIVE ali VELUX App Control. Zdaj lahko določite ure delovanja prostora - ali počistite polje "Omogoči to avtomatizacijo", če želite izklopiti načrtovano upravljanje za ta prostor.
Da, lahko se odločite po lastnih željah, kdaj sme delovati VELUX ACTIVE ali VELUX App Control. Določite lahko individualno načrtovanje za vsak dan v tednu in/ali celo določite določena dnevna obdobja. Preberite več o funkciji urnika in avtomatizacije, če želite izvedeti, kako sami ustvarite avtomatizacije.
Temperaturo sobe meri senzor notranjega zraka. Temperatura se izmeri vsakih 20 sekund v obsegu 0–50 °C.
Razlikovanje meritev temperaturnega senzorja sistema VELUX ACTIVE od meritev drugega termometra v sobi je morda posledica napačne točke namestitve. Prepričajte se, da senzor ni nameščen na neposredni sončni svetlobi, nad grelnim elementom, za zaveso ali v bližini odprtega okna ali vrat. Odstranite senzor in ga namestite na drugo mesto.
Vlago meri senzor notranjega zraka. Meritev vlage se posodobi vsakih 20 sekund in se meri v obsegu 0–100 % z natančnostjo ± 3 %.
Stopnjo ogljikovega dioksida (CO2) v prostoru meri senzor notranjega zraka. Meritev CO2 se posodobi vsakih 5 minut in se meri v obsegu 0–5000 ppm.
Če se vrednosti meritev v aplikaciji ne prikažejo, je morda prišlo težave z baterijo ali komunikacijo.
 
Najprej preverite stopnjo napolnjenosti baterije senzorja.
– Preverite stanje napolnjenosti baterije tako, da odprete aplikacijo in izberete: "Nastavitve > Upravljanje doma > Prostor > Stikalo senzorja > Stanje napolnjenosti baterije".
– Odstranite baterije, počakajte nekaj sekund, preden jih znova vstavite, ter preverite, ali lučka LED na sprednji strani stikala utripa.
 
Nato preverite kakovost radijskega signala med senzorjem in gatewayem..
– Preverite kakovost radijskega signala tako, da odprete aplikacijo in izberete: "Nastavitve > Upravljanje doma > Prostor > Stikalo senzorja > Radijski signal".
– Senzor pomaknite bližje h gatewayu.
Aplikacija VELUX ACTIVE opozori na dež, če je okno (motor) odprto, ko dežuje.

Če nekatere vrednosti senzorja manjkajo, je senzor morda nedosegljiv (to se prikaže v aplikaciji). Preverite delovanje baterij senzorja in jih po potrebi zamenjajte. Če manjka le vrednost ogljikovega dioksida (CO2), vrednosti vlage in temperature pa sta ustrezno prikazani, počakajte 5–10 minut, če se bo meritev morda prikazala. Stopnja CO2 se izmeri le vsakih 5 minut in to se lahko zgodi po menjavi baterije.

Če se vrednosti senzorja po teh dejanjih niso prikazale, je treba zamenjati senzor.

Opomba: meritve CO2 se do 12 ur po začetni namestitvi ne prikažejo zaradi kalibriranja senzorja.

Običajna življenjska doba baterije senzorja in stikala za odhod je pri običajnem delovanju 2 leti. Senzor in stikalo za odhod v celoti delujeta do 7 dni po začetku stanja skoraj prazne baterije.

Osebni podatki

Med namestitvijo sistema VELUX ACTIVE boste pozvani k ustvarjanju računa z e-poštnim naslovom in geslom. Vaš e-poštni naslov je shranjen v varen strežnik v oblaku. VELUX ne more dostopati do vašega gesla. Če namestite gateway VELUX prek sistema Apple HomeKit, se podatki ne bodo shranili.
 
Če ga namestite prek aplikacije VELUX ACTIVE, bomo shranili podatke o vašem gatewayu in nastavitvi sistema za namene optimizacije storitve in izdelka.
 
Osebne podatke hranimo, ko je vaš račun dejaven, in 6 mesecev po odklopu izdelkov.
 
Za celotni pregled informacij o tem, katere osebne podatke hranimo, si oglejte Pravilnik o zasebnosti za VELUX ACTIVE.
Podatki sistema VELUX ACTIVE se hranijo v varnem podatkovnem središču, ki ga upravlja NETATMO. Dostop do podatkov imajo VELUX A/S, NETATMO in vaše lokalno prodajno podjetje VELUX. Podatkovno središče je v EU.
Podatke sistema VELUX ACTIVE si lahko ogledajo le entitete VELUX A/S, NETATMO in v omejenem obsegu tudi vaše lokalno prodajno podjetje VELUX.
VELUX ACTIVE zbira podatke, da lahko učinkovito uravnava vašo notranjo klimo. Podatki se uporabljajo za namene optimizacije izdelka ter za marketinške namene, če s tem soglašate. Za celotni pregled informacij o tem, katere osebne podatke hranimo, si oglejte Pravilnik o zasebnosti za VELUX ACTIVE.
Če si želite ogledati poročilo o osebnih podatkih, ki smo jih shranili, se obrnite na naslov: active-support@velux.com
E-poštni naslov ter imena domov, prostorov, oken, notranjih senčil in zunanjih senčil v aplikaciji VELUX ACTIVE lahko spremenite. V primeru drugih zahtev se obrnite na naslov: active-support@velux.com.

Če želite odstraniti informacije, ki jih VELUX hrani, morate poslati zahtevo za brisanje računa v sistemu VELUX ACTIVE. Ko ponastavite gateway bomo vaše osebne informacije izbrisali v obdobju, navedenem v Pravilniku o zasebnosti za VELUX ACTIVE. Če želite podatke odstraniti takoj, se z zahtevo za brisanje obrnite na naslov: active-support@velux.com. Za več podrobnosti si oglejte Pogoje uporabe za VELUX ACTIVE.

Skupina VELUX se je zavezala k varovanju osebnih podatkov. Da zagotovimo najvišjo možno zaščito smo razvili tehnične, administrativne in fizične varnostne mehanizme, ki ščitijo podatke zbrane v VELUX ACTIVE. Zavedamo pa se, da nobena zaščita ni popolna.

Če, kljub vsem oblikam zaščite, opazite kakršnokoli težavo v zvezi z osebnimi podatki, sum na kršitev osebnih podatkov, težavo informacijske narave ali podobno v zvezi z VELUX ACTIVE, vas prosimo, da tukaj vnesete naslednje podatke. 

 1. Tip incidenta in kaj se je zgodilo?
2. Kdaj se je to zgodilo?
3. Kje ste to opazili? (na katerih straneh)
4. Ali so vključeni osebni podatki? Če ja, čigavi?
5. Kdo vse je bil obveščen o incidentu?

Na vprašanja odgovarjamo redno.

Sistem Apple HomeKit

Apple HomeKit lahko uporabljate za upravljanje izdelkov VELUX prek Siri (glasovni asistent družbe Apple). Uporabite glasovne ukaze za odpiranje okna, spuščanje notranjih senčil ali poizvedbe o kakovosti zraka v svojem domu. Apple HomeKit omogoča tudi ustvarjanje scenarijev, ki povežejo izdelke VELUX in druge naprave, združljive s sistemom HomeKit.
Če sistem Apple HomeKit ne deluje s strešnimi okni VELUX, preverite sinhronizacijo podatkov:
– Odklopite (izklop) gateway za vsaj 30 sekund in ga znova priklopite.
– Počakajte, da se sinhronizacija za iCloud zaključi na vseh povezanih napravah, ki uporabljajo enak račun za Apple.
 
Sinhronizacijo lahko vsilite tako, da iPhone priklopite na polnilnik in ga znova zaženete. Če to ne deluje, boste morali ponastaviti konfiguracijo za HomeKit in znova vzpostaviti povezavo.
"Če ste že skonfigurirali HomeKit z drugo iOS napravo, prosimo preberite razdelek ""Kako delim nadzor nad Apple HomeKit?"" da dobite povabilo.
V nasprotnem primeru sledite naslednjim korakom:

Prvič, resetirajte HomeKit povezavo vašega gatewaja:
 - Odstranite gateway iz Home app v primeru da ga vidite v Home app.
 - Preverite da je vaš pametni telefon povezan z istim Wi-Fi omrežjem kot vaš gateway.
 - Preverite da je gateway priključen na električno napajanje ter da ne utripa nobena LED lučka na zadnji strani gatewaya.
 - Pritisnite in držite gumb, označen z oznako zobnika.
 - Ko LED lučka utripa rdeče, spustite gumb in ga ponovno na kratko pritisnite da potrdite resetiranje.
 - Gateway se bo sedaj resetiral in samodejno zagnal.
 - Počakajte dokler LED lučka na zadnji strani gatewaya ne zasveti belo.
 
Drugič, ponovno konfigurirajte Wi-Fi dostop gatewaya:
 - Odprite VELUX app in izberite ""Nastavitve""
 - Izberite ""Upravljanje doma""
 - Izberite ""VELUX Gateway""
 - Izberite ""Nastavitev Wi-Fi"" in sledite navodilom.
 
Končno, povežite gateway z HomeKit:
 - Odprite VELUX app in izberite ""Nastavitve""
 - Izberite ""Upravljanje doma""
 - Izberite ""VELUX Gateway""
 - Izberite ""Nastavi HomeKit"" in sledite navodilom."
HomeKit uporablja varni lokalni protokol, ki ga zagotavlja in ga je zasnoval Apple. Apple HomeKit zahteva, da ste doma in povezani z omrežjem Wi-Fi. Za sistem VELUX ACTIVE je ta situacija varna in ob sprožitvi ukaza sistema Apple HomeKit odklene vaš dom. Če vas ni doma, lahko dostopate do sistema HomeKit le tako, da uporabite vozlišče za dom Apple (npr. Apple TV ali iPad).
 
Opomba: ko vas ni doma, bodite pri uporabi avtomatizacije sistema HomeKit previdni, saj lahko pride do odklepanja doma.
Za upravljanje izdelkov prek pomočnice Siri in sistema Apple HomeKit, ko vas nima doma (niste povezani z omrežjem Wi-Fi), morate nastaviti napravo kot vozlišče za dom HomeKit. To je lahko:
 – Apple TV4 z operacijskim sistemom tvOS 10 ali novejšim.
 – iPad z operacijskim sistemom iOS 10 ali novejšim.
Glasovni nadzor s pomočnico Siri lahko uporabite prek pritiska gumba "Domov", stranskega gumba ali tako, da izgovorite "Hey Siri". Če želite uporabiti ukaz "Hey Siri" v svoji napravi, ga morate aktivirati tako, da omogočite naslednjo možnost: Nastavitve > Siri in iskanje > Zaznaj "Hey Siri".
 
Namig! Pri poimenovanju prostorov in izdelkov pazite, da v imenu izdelka ne uporabite vrste prostora, saj lahko pride do zmede pri poimenovanju. Imena vrst prostorov (kopalnica, kuhinja) uporabljajte za prostore, imena vrst izdelkov (okno, senčilo) pa za izdelke. Tako boste zagotovili tudi optimalno integracijo z glasovnimi ukazi pomočnice Siri (Apple HomeKit). Če za pomočnico Siri uporabljate angleški jezik (za najboljše prepoznavanje glasu), boste najboljšo učinkovitost sistema dosegli tako, da prostore in izdelke poimenujete z angleškimi imeni/izrazi.
Med nastavitvijo sistema VELUX ACTIVE boste pozvani k optičnem branju kode za nastavitev sistema HomeKit s fotoaparatom naprave.
 
8-mestno kodo za Apple HomeKit (xxx-xx-xxx) lahko poiščete na:
– nalepki na zadnji strani gatewaya,
– zadnji strani vodnika za hiter začetek v embalaži.
 
Če kode ne morete optično prebrati s fotoaparatom, jo lahko vnesete tudi ročno.
 
Če sistema HomeKit niste konfigurirali med namestitvijo, to lahko preprosto storite tako, da izberete: "Nastavitve > Upravljanje doma > Gateway > Nastavitev sistema HomeKit".
Upravljanje pripomočkov sistema HomeKit lahko omogočite tudi drugim osebam, če uporabljajo operacijski sistem iOS 10 ali novejšega ali so vpisani v iCloud.
 
Za omogočanje upravljanja drugim morate biti doma ali pa morate doma nastaviti vozlišče za dom, ko pošljete vabilo.
 
V aplikaciji VELUX ACTIVE izberite: "Nastavitve > Upravljanje doma > HomeKit > Povabi".
 
V aplikaciji Apple Home izberite: "Ikona puščice v zgornjem levem kotu > Povabi > Vnos ID za Apple, uporabljen za iCloud > Pošlji vabilo".

Da, gateway lahko namestite s sistemom Apple HomeKit (in ne z aplikacijo VELUX ACTIVE). Upoštevajte navodila v tej povezavi.

Opomba: pri teh namestitvah lahko uporabljate le funkcije, ki jih zagotavljata sistem Apple HomeKit in aplikacija Apple Home. Samodejni algoritmi ACTIVE niso vključeni v sistem Apple HomeKit in so dostopni le prek uporabe aplikacije VELUX ACTIVE.

"Ko resetirate HomeKit povezavo vašega gateway, boste odstranili:

- Wi-Fi povezavo med gatewayom in routerjem
- HomeKit povezavo vašaga gatewaya

Povezava vaših izdelkov VELUX, senzorja in stikala za odhod bo ostala nespremenjena. 
Za izvedbo HomeKit resetiranja: 

- Pritisnite in držite gumb, označen z oznako zobnika.
- Ko LED lučka utripa rdeče, spustite gumb in ga ponovno na kratko pritisnite da potrdite resetiranje.
- Gateway se bo sedaj resetiral in samodejno zagnal.
- Ko LED lučka sveti belo je vaš gateway pripravljen na novo HomeKit povezavo.
- Odprite Home app in dodajte gateway kot nov pripomoček v HomeKitu"
Konfiguracijo za Wi-Fi lahko posodobite, če morate spremeniti ponudnika interneta. 
Za posodobitev za Wi-Fi:

– Pritisnite in zadržite gumb z ikono zobnika.
– Spustite gumb, ko začne utripati bela lučka LED.
– Odprite nastavitve za iOS v napravi in odprite razdelek "Wi-Fi".
– Izberite svoj gateway v razdelku "NASTAVITEV NOVE NAPRAVE …" 
– Upoštevajte navodila za posodobitev konfiguracije za Wi-Fi.