VELUX ACTIVE with NETATMO in VELUX App Control lahko izdelke VELUX (in izbrane izdelke Somfy) najdeta samo z uporabo protokola brezžične komunikacije io-homecontrol.
Fasadna senčila niso združljiva.
POMEMBNO: Pred začetkom namestitve se prepričajte, da je daljinski upravljalnik ali stensko stikalo VELUX pravilno seznanjeno z izdelkom in popolnoma funkcionalno. NE ponastavite gateway, če niste preverili vseh spodnjih korakov:
Uporaba daljinskega upravljalnika z zaslonom in povratnimi informacijami (dvosmerno):
1. Preverite, ali je vse izdelke, ki jih pozna daljinski upravljalnik, mogoče upravljati z mesta, kjer je nameščen gateway.
- Če prejmete povratno informacijo "ni stika", se poskusite približati izdelku in poskusite znova - po uspešnem poskusu prestavite gateway na to mesto.
- Če prejmete "napačna varnostna koda", preverite navodila daljinskega upravljalnika in poiščite, kako dobiti novo in veljavno varnostno kodo.
2. Preverite, ali imate "glavni" nadzor nad celotnim domom ali posameznim prostorom.
- Če imate "glavni nadzor", ga vedno uporabite pri registraciji izdelka.
- Če imate nadzor posameznih prostorov, začnite v aplikacijo dodajati izdelke prvega daljinskega upravljalnika in nastavitev dokončajte samo s temi izdelki. Za dodajanje preostalih izdelkov pojdite na: Nastavitve> Namestitev novih izdelkov> Namestitev novega okna> Naprej in sledite navodilom v aplikaciji. Opomba: Navodila za daljinsko upravljanje se nekoliko razlikujejo, saj med postopkom sedaj poravnavate varnostne kode.
3. Preverite, ali ste v aplikaciji izbrali pravilno možnost nadzora (enosmerne kontrolne enote najdete s pritiskom na gumb "Nimam teh daljinskih upravljalnikov").
4. Poskusite zapreti aplikacijo in jo znova odpreti, da preverite možno nedokončano namestitev. V tem primeru dokončajte namestitev.
Uporaba stenskega stikala brez povratnih informacij (enosmerno) ALI kombinacija nadzora daljinskih upravljalnikov? (enosmerni in dvosmerni enosmerni in dvosmerni):
1. Preverite, ali je z vašimi izdelki seznanjen dvosmerni daljinski upravljalnik. V tem primeru to uporabite pri dodajanju izdelkov v gateway (glejte zgoraj).
2. Preverite, ali je vse izdelke, ki jih pozna stensko stikalo, mogoče upravljati z mesta, kjer je nameščen gateway. Če ne morete upravljati izdelkov, se poskusite približati izdelku in poskusite znova - po uspešnem poskusu prestavite gateway na to mesto. V nasprotnem primeru preverite navodila daljinskega upravljalnika za seznanitev stenskega stikala z izdelkom.
3. Ko pritisnete gumb zobnika (na starejših daljinskih upravljalnikih pritisnite tipko reset) na stenskem stikalu, preverite, ali se izdelek premika naprej in nazaj, kar pomeni, da je pripravljen za registracijo. Če se izdelek ne premika, poskusite še enkrat pritisniti gumb zobnika (na starejših daljinskih upravljalnikih pritisnite tipko reset) na stenskem stikalu.
4. Preverite, če ste v aplikaciji izbrali pravilno možnost nadzora (enosmerne kontrolne enote najdete s pritiskom na gumb "Nimam teh daljinskih upravljalnikov").
5. Poskusite zapreti aplikacijo in jo znova odpreti, da preverite možno nedokončano namestitev. V tem primeru dokončajte namestitev.
Če z zgornjimi koraki ne rešite težave, boste žal morali tovarniško ponastaviti izdelke VELUX, ki jih gateway ne najde. Upoštevajte, da je za ponastavitev na tovarniške nastavitve potreben fizičen dostop do izdelka.
Po ponastavitvi izdelka noben od vaših prejšnjih upravljalnikov za ta izdelek ne deluje več. Posledično morate svoj upravljalnik še enkrat seznaniti z izdelkom - glejte navodila za okno/dodatno opremo o tem, kako ponastavite izdelek in nato seznanite upravljalnik.